Dyrektor Zarządzający Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej. Warszawska Izba jest organizacją pozarządową, która zrzesza obecnie 200 członków.
Ulrich Schwendimann jest absolwentem slawistyki i studiów biznesowych na Uniwersytecie w Zurychu, a także ukończył studia Executive MBA na Politechnice Warszawskiej. Przed pracą w Izbie był dziennikarzem i badaczem na Uniwersytecie w Zurychu.
Od 17 lat aktywnie łączy polskie i szwajcarskie środowiska biznesowe.
Pablo Padrutt jest Szefem Sekcji Ekonomicznej, Finansowej i Naukowej Ambasady Szwajcarii w Polsce. Jako szwajcarski dyplomata zawodowy pracował w Bernie i Prisztinie, a w lipcu 2020 r. przeniósł się do Warszawy. Przed podjęciem pracy w służbie zagranicznej Pablo pracował jako konsultant ds. zarządzania w Indiach i Szwajcarii. Posiada tytuł magistra stosunków międzynarodowych z Graduate Institute of International and Development Studies w Genewie oraz Master of Advanced Studies in Development and Cooperation z ETH Zurich.
Chcesz dowiedzieć się więcej o dyplomacji ekonomicznej Szwajcarii w Polsce? Przeczytaj artykuł Pabla tutaj:
Switzerland’s Economic Diplomacy in Poland: A Strong Commercial Partner
Magnus jest właścicielem i dyrektorem zarządzającym Jobst Willers Engineering. Nasza rodzinna firma już od dwóch pokoleń dokłada starań, aby stworzyć kreatywną przestrzeń do pracy dla pełnych pasji inżynierów z Europy i Azji (posiadamy biura w Szwajcarii, Polsce i w Chinach), pragnąc zmienić świat w lepsze miejsce do życia. Nasi klienci korzystają z naszego doświadczenia w obszarze systemów energii odnawialnej, zerowego zużycia energii netto oraz redukcji CO2.
Prezes Zarządu Schindler Polska Sp. z o.o.; Członek Zarządu Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej. Od blisko 20 lat zawodowo związany z firmami o szwajcarskim rodowodzie.
Od 2014 roku z sukcesami zarządza Schindler w Polsce. Dzięki wprowadzeniu innowacyjnych zmian w strategii rozwoju firmy, w zaledwie kilka lat skutecznie doprowadził Schindler do pozycji lidera branży transportu bliskiego w Polsce. Po objęciu stanowiska Prezesa Zarządu rozpoczął inwestowanie w rozwiązania typu SMART, które radykalnie zmieniły sposób funkcjonowania firmy i poziom obsługi klienta.
W biznesie niezmiennie kieruje się fundamentalnymi zasadami: bezpieczeństwem, jakością, budowaniem wartości dla klienta, zaangażowaniem w rozwój ludzi oraz uczciwością i zaufaniem.
Michał Turlejski uważnie śledzi światowe trendy w dziedzinie nowoczesnego i funkcjonalnego urządzania kuchni. Jego szczególna uwaga koncentruje się wokół wyposażenia strefy zmywania, gdzie odbywa się większość prac kuchennych. Bacznie przygląda się również kwestiom dotyczącym oszczędzania i racjonalnego wykorzystania wody. Jego wieloletnie kompetencje i zainteresowania pozwalają mu cieszyć się pozycją eksperta we Franke Polska. W firmie odpowiada za sprzedaż oraz rozwój innowacyjnych produktów marki w kategorii zlewozmywaków, baterii kuchennych, a także systemów do filtrowania wody oraz sortowania odpadów. Szerokie kompetencje oraz wiedza zdobyta przez lata pomagają Michałowi w rozwijaniu oferty produktowej. Jego zdaniem współczesne urządzenia do przygotowywania posiłków muszą odpowiadać na stale rosnące oczekiwania klientów.
Piotr Szkoda odpowiada za realizację globalnej strategii ABB w zakresie sprzedaży i marketingu rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo, efektywność oraz niezawodność w sektorze chemii, energetyki oraz wydobycia i przerobu paliw w regionie Polski, Czech i Węgier.
Od ponad 20 lat związany z ABB w zakresie inżynieringu, serwisu, realizacji, zarządzania projektami oraz sprzedaży w branży energetycznej i chemicznej. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, którą ukończył w 1998 roku. Każdą wolną chwilę stara się spędzić na rowerze, pokonując kilometry i osiągając wyznaczone cele.
Janusz Potrzebowski, doktor nauk technicznych, autor wielu publikacji dotyczących innowacyjnych technologii w budownictwie, wielokrotny prelegent i aktywny uczestnik licznych konferencji branżowych w kraju i za granicą, konsultant czołowych biur projektowych i architektonicznych w Polsce.
Dyrektor Generalny w Zehnder Polska, odpowiedzialny za strategię rynkową, rozwój zespołu komercyjnego oraz wyniki biznesowe na rynku polskim.
Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą w dużych międzynarodowych organizacjach tj. PPG Industries i Cadbury..
Od 2017 stały uczestnik programu mentoringowego wspierający studentów Uniwersytetu Wrocławskiego.
Absolwent ekonomii, pasjonat koncertów rockowych i motocykli – w wydaniu sportów wyścigowych jak i dalekich wypraw przygodowych – lubiący pracę z ludźmi i chętnie dzielący się doświadczeniami.
Krzysztof Müller, jest absolwentem ATK w Warszawie, Université de Montpellier oraz uzyskał dyplom Master de Management Economique Européen HEC/SGH.
Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej oraz członkiem założycielem Polskiej Izby Magazynowania Energii
Pracuje w branży energetycznej od 1999 r. W latach 2012-2017 w PGE Energia Odnawialna, jako: Dyrektor Departamentu Inwestycji, a następnie Wiceprezes Zarządu.
Od 2017 do 2019, Dyrektor Zarządzający w Power Block – firmie świadczącej usługi DSR na rzecz PSE.
Od 2019 roku zarządza polskim oddziałem Alpiq Energy SE, spółki zależnej Alpiq AG, jednej z wiodących Szwajcarskich firm energetycznych.
www.alpiq.com
krzysztof.mueller@alpiq.com
Przewodnicząca Europe Regional Network w World Green Building Council
Absolwentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim oraz MBA na Coventry University.
Orędowniczka zrównoważonego rozwoju, który zawsze znajdował się w kręgu jej zainteresowań. Obszarami zrównoważonego budownictwa, które szczególnie zajmują Alicję są: budynki cyrkularne oraz proces dekarbonizacji budownictwa.
Autorka licznych raportów i publikacji, uznanych w branży budownictwa i nieruchomości. Prelegentka wielu konferencji i seminariów, organizowanych w kraju i za granicą.
Prywatnie mama, miłośniczka podróży (odwiedziła 79 krajów ze 196 planowanych) i ekologicznego, zdrowego trybu życia.